24 Mart 2015 Salı

başakşehir kombi servisi

başakşehir de oturuyorum kışın ortasında kombim arıza yaptı petekler ısınıyor ama sıcak
su gelmiyor evde misafirler var memleketten geldiler malum yol uzun duş almaları gerekli
muslugu açıyorum sıcak su yok ne kadar utanç verici bir şey başakşehir gibi bir yerde oturuyoruz
kombi arızalı ne yapacagım diye düşünürken üstelik pazar günü internetin başına geçtim
başakşehir kombi servisi diye arama yaptım karşıma bir sürü site çıktı arıyorum kimisi
bugün pazar yarını bekleyin diyor kimisi gelirsek servis ücreti iki katı diyor bu nasıl
başakşehir kombi servisi dir yaa böyle işmi olur derken en altlarda birtane
başakşehir kombi servisi yazan siteye girdim adamlar 1 saat içinde geldiler kombimi yarım saat
sürmeden yaptılar ne iyi başakşehir kombi servisiymiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder